۳۵ طرح  نیمه کاره کتابخانه‌ای در مازندران دردست اجرا است

مسئولان باید به صورت خودجوش و با تمام توان در خدمت‌رسانی به مردم در امر گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی حاضر باشند
کد خبر: ۱۰۷۵۰۱۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۵ 02 November 2022

به گزارش تابناک مازندران ، آرزو ولی پور درجلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان نوشهر ضمن تسلیت شهادت تعدادی از هموطنان کشورمان در حادثه تروریستی حرم حضرت احمد بن موسی شاهچراغ گفت: ۳۵ طرح  نیمه کاره کتابخانه‌ای در مازندران دردست اجرا است که  از این تعداد ۱۴ پروژه بالای ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند

وی تصریح کرد:شهرستان نوشهر دارای پنج کتابخانه است ونیز پنج طرح کتابخانه‌ای در دست ساخت دارد، و همچنین ساخت کتابخانه کجور نیز پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی داشته است 

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران با بررسی مشکل طرح های نیمه کاره درنوشهر، بیان کرد: عدم اختصاص بودجه در چندسال گذشته باعث فرسودگی بسیای از تجهیزات و امکانات شده است.

 وی با قدردانی از  فرماندارانی که دغدغه حوزه فرهنگ و کتابخوانی دارند، افزود: این شهرستان دارای ظرفیت فرهنگی زیادی است و باید درست بهره برداری شود.

ولی پور خواستار همکاری بیشتر با کتابخانه‌های عمومی شد و ادامه داد: مسئولان باید به صورت خودجوش و با تمام توان در خدمت‌رسانی به مردم در امر گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی حاضر باشند.

فرماندار نوشهر نیز در این جلسه از اقدامات بسیار زیبا کتابخانه‌های عمومی و اجرای برنامه‌های فرهنگی که در سطح استان در حال برگزاری است، قدردانی کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار